tjingeliiing

hejsan alla läsare, allt bra med er idag? (=
själv så är det väl bra, nu är jag och mamma klara med köket. blir kakling sen någongång i augusti sen när det kommer in pengar så blir det antagligen tapet, fast det ser mycket bättre ut nu iaf ( : tur är ju det. Så mamma står och stryker nu så ska vi sätta upp nya gardiner, najs!
sen blir det Borat och marabou daim tillsammans med mamma ;D <3
snackade lite med melissa idag, och det blev jag så himla glad över för det var så längesen :/ .. men får hoppas detta håller som vi sagt, ännu en gång. & att det blir en scrap book även fast vi hamnar på skilda håll nu i gymnasiet? .. För vi ska ju hälsa på alleskolan, och kolla nya byggnaden (: ska ses nu en dag, längtar väldigt mycket efter dig, min bästis.
föresten, nu på kvällen så kollade jag alla prag bilder och även pragfilmen ;p inte kollat på den alls, förutom en gång den dagen vi slutade skolan, och alleskolan för gott. men skrattade väldigt mycket för vi hade ju fina stunder även om vi bråka lika mycket som vi hade det bra, om inte mer ;p


KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0