torsdag.

När vi hade vinkat av syster ystad och ungarna så fick jag och robin köra till ystad lasarett direkt !
där la lars ..... han var i total chock och sa om sakerna flera gånger.. :/
du hade tur som bara bröt lite i din fot, och massa sår på kroppen.. att vara med om en trafikolycka är inte lätt, det är så himla hemskt :'/ satt på sjukhuset med lars från 16-22 typ .... vill inte berätta mer om detta för det vet jag att lars inte velat att jag skulle göra ....
men iaf, så när jag&älskling kom hem till mig så blev det tacos för fulla muggar. krilleboy va också där ;D
sen blev det att sova direkt, mådde så dåligt :'/ när jag satt där inne med dig, och den dära personen .. usch :'(

KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0