tv hela kvällen ;p

satte mig vid tvn redan vid 19.00 tiden, då kollade jag på Blue Water High, och efter det kom mitt älsklings program The Hills upp på MTV. Sedan så blev det mest Project Runway och NEXT ;p
Project Runway tycker jag är ett väldigt bra program, kul om själv kunnat designa sina egna kläder, sy dom och allt. Så är det ingen annan tjej som kommer med ett likadant linne eller ett annat klädesplagg, för då är man helt ensam om de ;D
mamma&jag poppa popcorn också ;D så himla gott med popcorn också massa grillkrydda i de, favorit! jactack.
innan idag så beställde jag två par svarta stövlar, minns inte om jag berättat om de tidigare (?)
vad har ni alla gjort idag?

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0