tvdags nu,

Pyttipanna, mums! det käkade jag nyss tillsammans med min kära mor. 
snackade nyss med krilleboy i telefonen, och filip har köpt ny data och använder därför inte den gamla och den ska jag få imorgon, men kommern og inte koppla in den förrän efter jag kommit hem ifrån Vallåkra.
ronny måste vara här och ta väck dvd brännaren och sätta dit min cd brännare, fixa mitt "säker surf" virusprogram, riktiga windows xp , inte piratkopian och kopiera över allt från min data till den nya.
men tur har jag den andra lilla hårddisken där allt är (; haha!
sitter nu och snackar med lilla Carssa på msn, mycket härlig tjej! vill ni kolla in på hennes blogg så gå in på:
http://carssa.webblogg.se
men nu ska jag gå och kolla top model, och kanske något annat? får se haha!
hörs ikväll,



xoxo /Celina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0