ut med melissa.

nu är klockan tjugo i sju, och jag ska möta melissa vid Läskiga gången klockan sju. haha det är en gång vid en skola här i skurup, så förr fanns där inga lampor så den fick döpas till läskiga gången, vilket vi säger fortfarande även om där finns lampor nu haha ;p
lyssnar om och om igen på en låt jag fick utav melissa ;D "  Kid Rock - All Summer Long " Mycket bra låt!
iaf, så har jag inte tid att sitta här nu, utan ska fixa håret lite, kommer bilder ikväll för kameran följer med i min ficka hela kvällen haha ,D ska in om skolan och se hur där ser ut nu, också fota lite där vi fotat våra flesta bilder i skolan hahaha. ni kommer skratta bara ni kollar på dom.
vad ska ni alla andra göra ikväll?

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0