vaken ;D

klockan är snart 10.00 och jag är faktiskt vaken ;D sov ut tillräckligt igår så gick inte att sova så mycket längre nu idag haha. men bra är ju nästan de, ska ju upp tidigt imorgon ....
nu ska jag nog bara ta och göra någon god macka och lägga mig på soffan ;D kolla på tv, fick ju ny tv igår så blir att kolla lite där, och se om det kkommer något bra program :)
& vet ni vad? kanske inte så intressant precis men fyfan .. jag har inte rakat mina ben sen i onsdags morgon :o iochmed jag åkte till min pojkvän på torsdagen så rakade jag inte mig hos han, sen var jag i vallåkra på campingen och då blev det inte att jag rakade mig, och nu iochmed brännskadan på benet så kan jag inte raka mig .... inte förrän det är läkt, :O det kan ju ta ganska lång tid, vill inte raka ena benet och vara fin där och sen va hårig på andra hahahaha x) men tur så kommer det blonda hårstrån som inte är så grova :M
nej usch blir äcklad av att skriva att jag inte rakat benen på 1vecka...... men så kan det gå =/
hörs senare! ska ni alla göra idag?

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0