veckan som gått ;p

min syster och hennes 4 ungar kom till skåne och skurup i söndags kväll, och då blev det mest massa snack sen sov linnea hemma hos mig&mamma hela veckan,
orkar inte berätta om varje dag, men det vi gjort har väl varit ....skurupsbadet så dom små fick plaska och bada massa (; sen har vi mest grillat, ystad sen va jag&mamma i malmö och där shoppa jag en massa.
svart silkes tubtup på whopps
korallrosa tubtop
jeans
ny piercing kula
nagel penna
kajal
rosa långlinne/tunika
parfym

har varit kul att ha dom här, det va 2 år sen sist ni va i skåne & hos oss.
robin fick träffa pappa denna veckan också, & hela min familj. det var mycket trevligt tyckte jag iaf (;
kollade kiss med lilla volle bolle, också lille elvis har blivit så stor.
längtar tills jag får träffa er nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0