ny dag på veckan.

vaknade och var sjukt trött .. menmen, bara att upp och hoppa ;p
stack till skolan där det typ inte hänt så mkt.. börjar få panik över lite arbeten, jag måste ju göra klart de innan 15december iochmed jag ska opereras.. fuck, men detta ska jag klara ;D ohyes haha! plugga hela dagen/kvällen. men kan liksom inte börja på ena arbetet :/ ...
iaf. så kom jag nyss hem. ska g¨och möta mamma snart så ska vi till banken för dom klyddar fortfarande med mitt jävla studiebidrag .. fuckat jävla mög alltså!!!
vill julhandla, någon som vill hänka?? melissa kanske (a haha <3

föresten, köpte lip plumper igår, men är skit dåligt.. någon som vet ett märke som är bra?? ;D

xoxo /Celina

Kommentarer
Postat av: B L O N D I N A

sv: tajmahal.se, men har aldrig köpt över internet utan har köpt direkt i deras butik i stockholm, men kommer antagligen vara tvungen att köpa via internet denna gången :P

2008-12-01 @ 21:04:36
URL: http://blondina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0