lång kväll/natt ;p

igår så gick jag en vända till pappa (= trevligt, gick ut och käka glass och sen hemåt igen. satt hos honom och kolla någon film, sen kom jonny&erika och hämta mig ;D in till trelleborg där jag träffa älskling, åkte runder och så fast sen hoppa jag&älskling in i böös bil, & han kör som en idiot hahaha!
fast sen tog vi robins bil för vi skulle bara köra och hämta hans syster. & hon va lite dragen haha!  ;p fast det får man ju vara haha.
iväg in i böös bil igen, där lilla erika också satt ;D  "its a bag in box, its a bag i boooox, var e boxen? - där e boxen, var är boxen ? här e boxen" hahaha.
iaf , så blev kl 3 typ, och då körde vi in till malmö, körde runder och så sen blev det Stippes ;D mat! Frasse fick sin mat skit sent ;s blev nog något klydd! så han tog tallrik och bestick med sig ut i bilen hahahahaha. ah guud! körde och lämnade älskling i trelleborg "han snarka som fan i bilen, för både jag och böös kolla på varandra och garva" herregud asså, iaf så somna erika också i bilen ;p körde och snacka med jonny,simon&dennis i trelleborg vid 5 tiden med. sen blev erika arg, hon skulle liksom upp och jobba på morgonen haha .. stackare! så vi körde hem till skurup där böös lämna av mig. kl blev väl halv 6 eller något sånt.
mamma sov hos lotta, så jag sov i mammas dubbelsäng, micke börja mysa med mig (aa fast sen somna jag direkt "micke är då min katt, för er som undrar hahah"
& inga bilder från kvällen, tyvärr men det får skärpas!
iaf, dom som va med ikväll var:
robin,böös,erika,sara,mandy,madde,mulle,jonny,dennis,marlan,micke,simon,trullsson,frasse,björn,lars,johanna och lite till. mycket trevligt och tack för denna natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0