.

värsta dagen i mitt liv hittills var idag.. 7 maj <3
begravning i svedala kapell för min vackraste morfar..
det var svårt att sitta där och lyssna på prästen.
men tyckte det va jättevackert och låtarna var underbara.
din grav var fullt med blommor, ska besöka den ofta, lovar morfar.
kan inte förstå än att du inte kommer tillbaka,
känns som du ska komma hem igen, att du bara är på en resa.
men du är borta från oss alla föralltid, men du kommer
alltid att finnas inom mig, & vaka över mig det vet jag. <3
du har stått mig varmt om hjärtat, du har kämpat men det
hjälpte inte längre.. nu vilar du i frid & du ska veta att jag älskar dig.

                                                image7


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0