HEMMA (:

ah så skönt att vara hemma! men tror ni inte att när vi står med bussen och väntar på rödljuset så kör vårt tåg x) fuckfuckfuck! så va hemma halv 5 idag, sen blev det hem direkt.
min jävla kamera har också gått itu :'( .. hemskt fan! så min bror ska lämna in den på onsdag, den går liksom inte att starta. så nu använder jag min gamla, inget fel på den, älskar den haha! (;
ikväll, händer då? hrm.. plugga som fan till BKF provet, sen kommer lotta och köper mina skor haha x) för jag ska köpa dom rosa, ohyes!
sen kanske ut med jenny, om jag orkar? hon ville jag skulle ut med hon och hennes killkompisar ;s sen ville hon att jag skulle till tingvalla på lördag, vilket min bästa vän också vill ;p men ahh det får jag se... tror dock inte de men ja.


ny tjocktröja från carlings, grymt mysig!

xoxo /celina

dududu<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0