party igår. bakis idag.

usch sitter nu med huvudvärk och riktigt jäkla bakis..... men tar mina krafter till att skriva detta inlägg ;p
igår så körde pappa mig,mill,smulan&sophie oss ner till tobbefavorit där det var fest. fast tobbe var inteh emma än så vi satt på hans rum och gjorde ingenting typ. sen kom folket, och sist tobbe haha!
festen sattes igång runt halv 11 tiden ;p
hade riktigt kul alltså! bilder blev det ju såklart också under kvällen,
orkar dock inte berätta om allt, men jag tackar iaf för en trevlig kvääll (:
jonny är hjälten <3 haha, han körde oss hem och han ska ha ett stort tack för det, även om jag sov i bilen ;p haha..
var hemma kl 04.00 också somnade jag typ 04.30 och sen vaknade jag kl 07.30 :O fyfan! 07.30 hemskt ju! alltså 3 timmars sömn, vaknade och var fortfarande full som fan, allt snurrade men jag tog mig till frysen där jag hittade en piggelin ;s åt den i sängen sen somnade jag igen och mamma väckte mig kl 11.00 .
vi var på ett ärende, sen kom jag hem och starta min tv också somnade jag till "musik maskinen" det nya programmet på tv, ;p
vaknade och somnade om direkt igen, sen nu är jag vaken! ;D haha!


smulan,robin&marthina


jonny,robin&dennis. sen pinglan sara (;

xoxo /Celina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0