plugg, på en lördag ..

jag och min kära pojkvän vaknade vid 10 tiden då vi bara la kvar i sängen och kollade tv ;D myspys!
han åkte hem tidigt... tyvärr! han skulle med pojkarna till returbilen i malmö och kolla typ, så jag&mamma satte oss ner och käkade lite frukost, sen gick vi ner till byn och solade sen handlade vi lite mat (:
har skrivit lite på mitt samhällsgrejs (: så blir det att plugga till provet på söndag... bara litet prov på tisdag, + att jag redan kan mycket om monarki,republik,sveriges grundlagar,demokrati,diktatur,Eu osv (: är dock inte alls intresserad av sånt så är glad att jag lärt mig det snabbt ändå haha.
men nu skaj ag hoppa in i badet, sen blir det att smsa sarababe och höra hur hon mår. hon ringde igår och satt på akuten ;p klant! så får höra hur det är med henne idag, hon var ju inte speciellt nykter igår när han ringde mitt i nartten och sa att hon blödde och hade sig haha ....
i eftermiddag blir det att vara hos pappa, dedda har kommit <3 min farfar då, sen senare ikväll ska jag kanske ut i skurup tillsammans med min bästa vän, melissa (?) får se .

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0