Måndag!

nu är våååren här (: & även första dagen på påsklovet! om man inte räknar med helgen som man alltid har (;

när jag vaknade så blev det frukost med mamma sen tog vi på oss och gick till sjölandet och kolla på allt fint, alla minnen och sånt. underbart att bara gå där och kolla hur allt förändrats och vilka träd dom sågat ner och alla som gjort om på husen. jag gick i bara trkvarts byxor och en kofta, häärligt som fan! nu sitter jag här och mår dåligt.. vill ha sommarjobb, pengar och allt... vill verkligen ha en ny data "min går snart itne att använda mer" någon som vet någon som ska sälja en laptop billigt? vill även ha en digitalkamera.. för min håller på att gå itu :/ den funkar inte iheller knappt.. så vill ha en ny, dock är den billig, den jag vill ha.. men har inga pengar :/ trist med dessa jävla pengar och lågkonjukturen ...

Sommarjobb i Skurup eller Ystad? Eller någon som vet någon som behöver städ/barnvakt på helger och eftermiddagar?




xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0