4 december, fredag!

just nu sitter jag hemma hos pappa och nyss gjort julgodis, hoppas bara på att det blir gott ;D inte testat de förr.

i skolan blev det en lektion där jag fixa med redovisning och sen hade vi studiepass också en lektion fast den va inställd, också mentorstid i slutet på dagen. Så jag,Fanny & Wg gick ner på stan lite där jag bl.a. köpte diadem med rosett, öronhenge, julklapp till mamma och 3 nagellack i olika rosa nyanser!
Pappa kom och hämtade mig klockan 12 i ystad, så körde vi hit här. struntade i mentorstiden, inget viktigt! Så en kort dag.

ska snart hem och då blir det att duscha och fixa mig för sen kommer robin och då blir de tacos, baka lussekatter och kolla idol såklart! :D Riktig mysfredag.

KYYSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0