F.

godkväll, eller ja kanske godnatt alldeles strax.

jag får ursäkta att jag inte bloggat idag, inte haft tid :/ ...

mamma väckte mig tidigt och då bar de av till ystad och köpte nya mattor & gardiner till mitt rum ;D så nu har jag inget rosa kvar typ, förutom väggarna och tangentbordet (a hahaha!
sen kom min moster,kusin och henneslilla bebis på besök so jag aldrig träffar typ. (: Så det va riktigt trevligt faktiskt ;D så jävla söt unge !!
efter dom stuckit så gjorde jag mig iordning sen stack jag&mamma till mina barndomsvänner lite, senkom dennis&carro och hämta mig och vi stack först till micke där vi sedan kasa runder, med mia också då ;p och hela dagen har spenderats i en skog vid grönby x) med hela gänget :D
SNÖBOLLSKRIG OCKSÅ, MED HAMPE! JAG HÖLL PÅ ATT VINNA TILLS HAN BAD ALLA BOMBA MIG :( ... HAHA

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0