home.

godkväll (:

igår så hade vi kalashemma hos robin med hans släkt och så (: treeeevligt värre, och god mat. sen kom lite vänner dit. blev ganska tidigt i säng, vilket var skönt så trött jag var ;p

jag vaknade vid 11 tiden idag, ensam ;o robins kudde och täcke va borta (?) skumt... men han låg ute i soffan vid datan haha ;p upp och hoppa med mig också blev det frukost sen körde jag&baby en runda och sen tillbaka hem där vi packade för robins stockholmresa ... han ska vara borta i 1 vecka :( .... <3

körde hem till mig där det blev langos för hela slanten ;D mummaa! min bror var även här, och ville. hela feta familjen :D mysigt och trevligt. Sen blev de duschen och gossip girl. sen somna robin vid sängen :( & nu är de beck om 15minuter. Gamen, har aldrig sett den förr faktiskt.

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0