mitt rum.

tjolahopp!

ni som känner mig väl vet att jag alltid älskat rosa occh mitt rum har haft rosa väggar, rosa prylar, rosa säng/fotölj, rosa kuddar, rosa tangentbord, allt i rosa! men nej... nu får det vara stopp på allt rosa, tröttat på det lite, även om rosa alltid kommer vara min favoritfärg så blir de lite för mycket att ha allt rosa i mitt rum när jag snart är 17år och inte 6 ;p

tänkte lägga upp lite bilder av något jag köpt idag, inte orkat lägga upp allt utom har även handlat hyllplan som jag ska sätta upp när jag målat/tapetserat mitt rum till våren, krukor och lite andra dekorationer till rummet.


köpte vit klädsel till min fotölj istället för rosa som jag hade innan.


skoförvaring med ca 8 hyllor så lite av mina vår/sommarskor fick plats.


svart ljusfat med olika ljusdekorationer på.


vita morgonskor "från jysk, inte ikea"


mysig golvlampa.


vitt madrassöverdrag, svart lakan & svart/vitt påslakan.

 
ville man ha svart så vände man de den dagen, eller vitt så vände men de ännu en gång ;p

xoxo / Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0