O.

godmiddag alla läsare (; sorry för min dåliga uppdatering ....

igår kom baby hem till mig och iochmed vi inte träffats på 1 vecka så blev det ingen data för min del.. bara en massa mys hela kvällen (: körde och köpte godis också kolla vi på Den rätta för Rosing och Andra avenyn, härlig kväll (:

somna snabbt som fan igårkväll sen blev det sovmorgon idag, vaknade 07.15 "då mitt tåg egentligen går" så körde robin mig till skolan men vi körde och hämta upp jessica först. så kom precis i tid (: sen har vi hållt pp med ett intressant teamarbete hela dagen, hoppas på MVG i de. sjukt intressant faktiskt (: Min stil av arbete.

ikväll blir de tvätta nu med mamma sen göra klart mitt kommunikations arbete, iväg till melissa en sväng och sen blir det greys anatomy ikväll ;D yeeey!

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0