O.

godnatt snyggingar !

nu är klockan lite över 10 och jag är så sjukt jävla trött... kämpat som fan i skolan idag och verkligen jobbat på varje lektion, duktigt? jadå, stolt som fan! fått mycket gjort så det är skönt.

vet ni vad? jag är en person som aldrig älskat att läsa böcker, det är något av de värsta jag vet. hittade en sjukt bra bok för 1 år sen som jag börja läsa, SÅLD. men den har jag inte läst slut inu :( & den är svinbra, fråga mej ej varför men ja.. och nu fick vi en bok av skolan som vi ska läsa, och vi har 4 veckor på oss ;o fyfan! känns som jag aldrig kommer klara de, hatar böcker.. och på 4 veckor? omöjligt för mig iaf..... menmen ..

nu ska jag lägga mig och kolla på tila tequila innan jag somnar (;

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0