O.

godnatt (:

hela kvällen har gått åt till att tvätta, blev sjukt mycket tvätt denna veckan iochmed alla sängar skulle renbäddas och skit.. buuuuh! så tråkigt :/ jag som skulle fixa klart mitt arbete, ut i snön och leka med mamma också prova lite kläder men det blev de inte tid till!

men jag beställde ett par skor, gladiatorskor (: gillar dom starkt! sjukt snygga skor till våren, ett par svarta fick det bli (: svårt för att bestämma mig om svart eller brun men tillsist fick det bli svart och dom är urläckra ! ;D
just nu fuckar allt med att lägga upp bilder här :/ men hoppas ni vet vad gladiatorskor är för något? annars får ni googla haha!

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0