SNÖSTORM!

godkväll läsare (;

tänkte berätta lite om min helg. jobbat heeela helgen, vilket har varit riktigt segt :/

i fredags så jobba jag till kvällen och sen låg jag bara hemma och tog de lugnt, sen upp tidigt på lördagen för att börja jobba igen .. fast vi hade skit kul den dagen ;D hehe! älskar boendena riktigt mycket,

lördagkväll kom hampe&gurra och hämta mig så blev det trelleborg sen en vända till Höllviken med folket osv.  Va även i garaget lite, snacka skit och så (: baby kom ut en vända, kysskyss, saknat dig som faaaan! SEN KOM SNÖÖÖÖN! din jävel va de snöa, värsta snöstormen så vi körde för att byta bil, från V70 till 740 för att leka i snön haha! Men sen körde robin mig hem, så sov vi hos mig.. Somnade vid 5 på morgonen, sen upp 09.00 för att jobba :( .. hemskt!

så vi på boendet var på dans i ystad med en massa andra boende. SKITKUL (; dansa som fan med dom, går inte en sekund utan att man ler ;D sen hem och nu ska jag lägga mig i ett bad och sen sova lite innan det är beck på tv. sjukt trött......

xoxo /Celina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0