Snow in skåneland ;p

Tjolahopp ;D

väl vaken imorse och drog upp persienenn såg jag all snö på gatan och tvingades knida mig i ögonen en extra gång men jodå jag såg rätt ;p fyfan vad mycket snö! den har verkligen kommit till oss i lilla Skåne. WOoooow ! Det har inte slutat snöa alls idag, inte ett ända uppehåll ;o KAOS! imorgon blir det snöbollskrig haha!

efter jobb stack jag till mammas jobb, vid 11 tiden för att hjälpa dom där (; och träffa "eleverna" najs, nya byxor på gång med där kanske, tack jens! blev lite snöbollskrig i köket med hahhha!

jag och mamma tvättar för fullt idag och sen ska vi ut och bygga snögubbe (a om det blir tid över, för jag ska försöka bli klar med mitt praktikarbete också, men det blir jag säkert, man är ju bäst haha! <3





xoxox /Celina


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0