sööndags mys.

godkväll ;D

vaknade idag vid 9 tiden redan man vi somna om lika fort och vaknade vid 1. käkade lite frukost och så sen körde baby mig hem (: för han skulle fixa en sak med bilen sen "som inte blev av" så blev hem och nörda mig vid msn sen gick jag&mamma för att ta ut pengar,

erika kom vid 4, för att färga håret på mamma ;D hon ska bli blond igen, men man får ju ta det i blonda slingor hela tiden så det tar ju några månader för att bli helt blond. sen klippte erika min lugg (:

kvällen blev beck,beck,beck (: tillsammans med black. "mamma då" jag är ju white ;D haha! den sluta nyss så nu sitter jag och snackar med hampe, ska snart lägga mig i sängen. men börjar inte förän 12 imorgon. riktigt skönt!

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0