T.

godmorgon soliga dag ;D

igår gick jag och la mig redan klockan 11 haha! riktigt skönt var de! också vaknade jag vid halv 10 och då fick jag reda på att det inte blev något Ikea :( .... så det bli förhoppningsvis imorgon, fan vill verkligen dit! suttit och skrivit hela inköpslistan, fyfan vad mycket som ska handlas in till mitt rum, sen blir de bara att måla om och tapetsera men det är ett bra tag kvar.

efter frukosten så snacka jag i telefon typ 2 timmar x) trevligt att snacka. i like it haha!

tog den stora tjocka filten och ett äpple, sen gick jag ut på balkongen och la mig där i solen, så himla skönt men sen när solen gick i moln så blev det kallt igen och nu sitter jag här med en massa musik (;


xoxo / Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0