T.

helluuuu, imorgon är det pengadagen! (;

allt bra med er? med mig är det bara bra och jag är stolt över mig sjääälv :M nu på kvällen har jag suttit och skrvit 4 A4 på datan inom ULS kursen, ahh najs som fan! är snart klar med de, men ska fixa till de så det blir ett MVG (a haha!

var hos mödravårdcentralen innan vid 16.00 .. hon kolla mitt blodtryck som var bättre än bäst ;D sen vägde hon mig och sen kolla vi min BMI och då fråga hon om jag hade ätstörningar, men omg nej ;p .. haha! tror inte på BMI så. sen fick jag nya p.piller och tog prov för att kolla sjukdomar och så ;s sen ska jag på gynundersökning, min första dessutom, BLÄ HATAR DE !! blir äcklad bara jag ser stolen ..... menmen!

nu ska jag gå och kolla på Den rätta för Rosing  och mysa i soffan.

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0