T.

hejhopp alla söta små läsare!

idag var min sista praktikdag ..... riktigt hemskt att sticka därifrån men när jag fyllt 18 så har jag jobb där (: från sommaren jag fyller 18 och framåt tills jag inte vill mer, det känns skönt (: idag var det lite obehagligt för det hände en viss sak med en av boendena .... usch ja!

efter jobb så möttes jag&mamma vid trend, en klädesaffär i byn. så sa mamma:
- du får välja ett plagg, som du ska få av mig idag som alla hjärtans dag present.
& jag valde själv mellan tröjan på bilden eller jeanstightsen på bilden, fick bli tights denna gången (: tack mamma.
hade köpt rosor till mamma innan jag visste att jag skulle få något, passade bra <3

snart kommer gurra tha man och hämtar mig (: också blir det trelleborg, sen ska jag sova hos baby fram till söndag, så blirr dåligt med bloggande i helgen :/ fixas med hans bil, kalas, alla hjärtansdag firande och fira hans födelsedag <3



xoxo /Celina

Kommentarer
Postat av: rebecca

riktigt snygg tröja! (:

& jäävlar så smal du har blivit ;o

2009-02-12 @ 18:35:18
URL: http://littlesunshiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0