Tisdag.

godkväääll (:

nu ska jag faktiskt börja skärpa mig med bloggandet.. snart iaf! efter lovet kanske? hha ;p är ju knappt hemma nu förtiden haha. ...

igår var robin hos mig, och sov här till idag så då blev det inget bloggande.. kolla på en fräck film sen blev det sova, sen soovmorgon :D skönt som fan! robin körde mig till jobb och jag slutade kl 19.00 idag..... segt! så det blev hem, duscha sen andra avenyn så då var denna kvällen också borta ;p gjorde även väldigt mycket på mitt praktikarbete, ah äntligen en spark i röven! (:

imorgon börjar jag 09.00 - 16.00 & sen vet jag inte vad som händer, får väl slå till med ett litet inlägg haha (; får komma ihåg det också.. men nu ska jag faktiskt sova.. ont i revbenen idag :( attans ..

godnatt <3

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0