trelleboooorg.

godmorgon ;D uppe tidigt, jadå.

igår så blev de meck med robins bil i några timmar men se´n stack vi hem för att käka god mat och då stannade jag här hemma och kolla lets dance med svärmor istället för att sticka tillbaka i kylan ;p haha! va riktigt trött igår så direkt när jag la mig i sängen så somna jag :D faktiskt skönt.

steg upp vid halv 9 tiden, klädde på mig och ut till svärföräldrarna för att sedan väcka baby, han fyller ju år :D blev ingen sång iochmed vi alla va krassliga i rösten på morgonen hahhahah! så blev paketöppning och sen frukost. efter de stack robin iväg för att fortsätta mecka så då stanna jag och städa hans rum och sen gjorde jag sallad till kvällens kalas (:

hinner kanske skriva ett inlägg till innan det blir kalas, <3
hoppas ni alla får en trevlig och mysig alla hjärtans dag (: För det ska jag ha.

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0