sjukhus.

igår så stack jag ut till stan med mulle,limpan&ägget. en massa snusksnack med dom haha ;p riktigt sjuka! kunde knappt äta min korv från shell förän man fick kommentarer. ah guuuud. det började snöa som fan och blåsa, snöstorm. så det blev ut på pergo och köra. hampe körde som fan, sen kom polisen och stanna han och gav han ett tips att gå och lägga sig hahahaha ;p (;

jag kom hem vid 2 tiden, och då satt jag smsa lite sen kom folket till datan istället så jag satt där till 4 typ sen va där någon film på tv sen (:

vakna av alarmet klockan 10, hade fått sms av mitt ex om att det nog inte blev någon operation idag. han ska operera magen i malmö. så jag ska sticka till sjukhuset alldeles strax, hälsa på han.. usch stackare, massa dropp & morfin. jag vet hur det är .......

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0