helgen!

helluuu ;D

i fredags så stack jag givetvis till baby. blev massa mys och så ska de låta :D sen somna vi snabbt som fan!

i lördag så blev det iväg till valen och handlade med mamma,julia och ville, hitta en tröja! sen hämta jag saker hos baby och iväg till ville, duschade och så sen ut med gurra, micke & elin ;D fast sen lämnade vi dom så hoppa hampe in i bilen också berättade gurra rövarhistorier hahah! ;D naaajs! blev hem till baby vid 4 tiden, då han festat klart och kollat konsert.

söndags så slinga jag babys hår sen blev det hem till ville och sen körde vi till skuuuuurup. handlade lite till maten och godis såklart så på kvällen blev det gossip girl, wipeout och så (: trevligt. somna snabbt.

idag så ska jag och babby ut lite i skurup sen åker han och jobbar vid halv 1 :( men han kommer såklart tillbaka hit efteråt haha! så får se vad jag hittar på med.

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0