Måndag.

godkväll allihop (:

blev sovmorgon till halv 8, om man nu kan kalla det sovmorgon (; haha! ville bara skita i skolan, så jävla trött på det. när man väl tagit sigtill skolan så gör jag absolut ingenting, sen tjatar mabn sista lektionene så man kommer hem tidigare, hur kul är det liksom? menmen... inne i en sån period nu.
efter skolan så mötte jag mamma så vi handlade frukt, så sjukt sugen på det! sen iväg till preem där vi hämtade ut mina gladiatorskor och armbandet ;D jippiii, äntligen.
nu sitter jag bara här, ska lägga mig framför tvn med mamma nu, lär somna snabbt som fan.

NÅGON SOM VET ETT STÄLLE SOM TAR EMOT SOMMARJOBB RUNT SKURUPSTRAKTEN?

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0