Söndag!

godnatt allihop (:

ska först ta och berätta en idiotisk sak ... -.- så arg!!
iaf, jag har gått och kollat på en kruka i flera månader, som jag tyckt skulle passa i mitt rum när det målas om, men aldrig köpt den pga att jag tycker mina pengar ska gå till kläder haha! men idag så köpte mamma den till mig och vi planerade en blomma i den och satte den bredvid min andra blomma i fönsterkarmen,
men mitt i allt tvtittande så hör vi en KRASH i mitt rum och där låg krukan i tusen delar, och blomman. på mitt golv.. DEN JÄVLA FITTKATTEN HADE VÄLT NER DEN, OCH NU FÅR HAN INTE KOMMA IN PÅ MITT RUM MER, DET SKA VARA STÄNG ALLTID.
fyfan vad jag sparka han i röven, så jääääävla lack !!!!!!!! :@

men slut på de negativa,godnatt :D haha!

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0