Torsdag.

Ikväll på tv4 visas det en dokumentär om incectmonstret Josef Fritzel, 73 år ..... USCH PÅ DEN MÄNNISKAN !!
Han drogade sin dotter Elisabeth när hon är 18 år "augustidag, 1984" och låser därmed in henne i källaren. Han låser fast hennes ben och händer i kedjor den första tiden. Hon hölls fånger i 24 år där Josef utnyttjade hon sexuellt och då födde hon sju barn där Josef både var far och morfar. Ett av barnen dog strax efter födseln eftersom han inte sökte läkarhjäl när barnet föddes och därför fälldes han även för mord. Detta hände i staden Amstetten i Österrike och jag hoppas på att straffen där är dubbelt så högre än Sveriges, fast monstret är värt DÖDSSTRAFF! jag är för dödsstraff för jag hatar att människor gör sår i andra människor som inte går att läka och sedan bara får fängelse.... dödsstraff är inte mer än rätt när det gäller sånthär ! SJUK MÄNNISKA, det är det ända jag kan säga.

har för mig att Josef får livstids fängelse, mord,våldtäckt mm.

förstår inte hur man ens kan göra så. "jag våldtog henne för hon var så lik min mamma" IDIOT, ofta man våldtar folk för de? alltså ahhhhhh.... fan vad äcklig han är, DÖDA DEN JÄVELN! så jävla förbannad på sånthär....


xoxo /Celina


Kommentarer
Postat av: melissa

bättre att låta han sitta inlåst resten av sitt liv, dödar man han får han ju inget straff.

2009-03-29 @ 13:46:09
URL: http://melissablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0