en vecka närmare julen.

denna helgen har gått otroligt snabbt! men haft urtrevligt.

i lördags blev det iväg till törringe, 18års gräns så kom precis in (: vilket tur jag hade! haha. dom blir hårdare med leg märker man, vill bli 18 år! blev massa dans och skoj. blev att somna hos baby vid 4 på morgon också sov vi till 1. Sen blev det in i duschen också julskyltning i stan. Jättemycket att gå där med robin och hans familj! Senare på kvällen följde han med mig hem, så kolla vi film och käka godis. jättemycket att han följde med mig hem <3

ont i revbenen så knappt sovit inatt.. vet inte vad det är, kan knappt gå eller göra hastiga rörelser :/ idag har det varit lugnt i skolan, men imorgon får jag skriva klart ett arbete så det blir gjort!

KYYSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0