Måndag avklarad.

Då har man haft sin första skoldag på ett tag. det var helt okej att komma tillbaka, vi hade skoj idag tillsammans. dagen började med att en klasskamrat glömt sin kod till skåplåset så tillslut klurades det ut och jag råka låsa in min jacka i skåpret och i jackan hade jag mobil,tågkort och nycklarna.. så vaktmästaren fick komma och klippa upp det haha! Köpte nyss lås direkt när jag slutat :D
jag har även väldigt ont i min hals... det bara bränner hela tiden och jag ska inte till min halsläkare förrän den 19/11 ... tråkigt läge, bara att stå ut. efter min halsoperation ska jag inte ha problem med min hals men jag har bara haft problem med halsen sen operationen..
Nu har jag även skrivit klart mitt arbete, sluta på nästan 4 A4 på datan :D väldigt nöjd! ikväll blir det att ta det lugnt också är det Ullared programet haha ;)

KYYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0