snart jul..

för er som inte vet, så separerade mina föräldrar 2006 och ända sen dess har det inte varit lika skoj med julafton som förr.. Jag har alltid valt att fira med mamma p.g.a. min & pappas oerhört dåliga kontakt med varandra. Men det är så jobbigt att behöva välja mellan två stycken..
har suttit ikväll och tänkt på hur jag ska välja. Får skuldkänslor över att jag firat med mamma varje år sen 2006, och därför borde jag kanske fira med pappa? älskar pappas släkt så vill till norrköping, men vill ändå fira med mamma .. så det är lite komplicerat. Får se vad jag väljer (: vill gärna vakna upp på julafton med min kära pojkvän också.. Kollat upp tåg så kanske blir att man sitter på X2000 på julaftons morgon mot Norrköping!

Nu ska jag iallafall sova, upp halv 7 imorgon.
KYYSSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0