my birthday!

hipp hipp hurra för mig!

17 år fyller jag idag. ska jag skratta eller gråta? ;p haha! Hatar att fylla år för det är en viss person som "står mig nära" som alltid förstör den. och fram till 8 på kvällen idag så var jag glad men sen förstördes allt...
ut och äta tllsammans med min pappa,bror & min pojkvän. riktigt trevligt! Sen hem till mamma med min bror och pojkvän för efterrätt där även micke,camilla&ronny kom :D yeey! IDOL på kvällen också massa mys med min pojkvän.
haft ont i halsen, huvudet och förkyld hela dagen.. men bara att kämpa på.

KYYYSS!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej!

Priset på den rosa Fred Perry tröjan är uppe i 500 just nu :).

Mvh Sofie

2009-09-11 @ 10:31:46
URL: http://sofieforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0