Operation!

godkväll!
denna dagen spenderades i Brösarp tillsammans med Simon&jessica i en skog. massa orientering, gick helt okej :D efter det så bar de av till sjukhuset för där låg min bror och hade nyss blivit opererad. Var där från 14.00 - 20.00 jättejobbigt... menmen (: sånt är livet.
väl tillbaka i pappas bil påväg hem så ringde jag mamma och då sa hon att min kise blivit opererad idag igen för det hade hänt något.... usch, hoppas han snart mår bra igen!

värsta operationsdagen.. hela familjen blir opererade ;p blir sjukhuset imorgon eftr skolan igen. & Nu ska jag faktiskt sova, riktigt jävla trött.... hemskt ;o

KYYYSSS!

Kommentarer
Postat av: Elise

hejsan

Jag undrade om du fortfarande var intresserad av den grå metallicatoppen? :)



ha en bra dag :)

2009-09-17 @ 09:42:58
URL: http://lisessa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0