Julia, filmtajm.


Nya filmer i datan, så jag & mamma bestämde oss för att börja kolla på Julia. En film från 2008.
Om filmen:
Julias självdestruktiva livsstil har tömt bankkontot för länge sedan och när en chans till snabba pengar dyker upp tar hon den, utan att tänka på riskerna.
I nästa stund befinner hon sig på flykt, med ett kidnappat barn i baksätet och ett pris på sitt huvud.
Polisen vill se henne bakom galler, men någon annan vill se henne död.

För er som gillar Drama/Thriller borde se denna (: Sjukt bra!
Såg även Sweet home alabama. Den gick på tv 4+. Gillade även den filmen! :D mycket film denna dagen, och när mamma går och lägger sig så ska jag lägga mig och kolla på New moon. Om jag orkar, dvs.

KYYSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0