Förändring!



Har fixat en "tidtabell" på hur jag förändrats från 2005-2009! (:
Många olika frisyrer. Som ni ser på 2005, så fick jag för mig att sätta i garn i håret och i och med jag umgicks mycket med typ "svartrockare" så gjorde dom sån frisyr på mig och min vän, fast jag hade dock det bara i någon vecka för sen förstod jag att det inte var sån jag var.
Har sen haft kort hår ett tag med brunt underhår ( är blond i mig själv, så inget jag färgat )
Mitt hår började växa som ogräs, så hade långt fint hår med brunt underhår ett bra tag men fick sen för mig att jag skulle göra underhåret svart 2008, också klippa av en ganska stor del av håret vilket jag med gjorde.
Jag permenentade mitt hår när jag hade långt, och det var runt 2008, men inte helt säker på årtalet. Hade sjukt långt hår då men klippte mig ganska snabbt igen.. Jag ångrar det som fan, för sen dess har jag inte fått långt hår, men jag kämpar!
2009 satte jag i oäkta löshår med clips för att få långt hår men tröttnade ganska snabbt på att sätta i det varje morgon så jag köpte hem äkta löshår också använde jag mig av kreatinvax så det höll i någon månad men sen slet det på mitt hår så nu har jag endast kort, blondt hår utan någon annan färg eller extensions. Men funderar starkt på att sätta i löshår i Augusti :)

KYYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0