SVIIN!

Suttit inne vid min msn nu under kvällen också addar någon mig så jag accepterar och då är det en "fotograf" som han kallar sig, och berättar att han jobbar på Modelljobb.se och vill fotografera mig. Hrm.. Hört den historian förr så börjar fråga massa saker och märker att han knappt vet vad han ska svara. Han erbjuder mig 10.000 kr för en fotosession.
Han ber mig på skicka en "halvnaken" bild på mig, till honom men smart som jag är så säger jag NEJ, ALDRIG I LIVET! Och då blockar han mig, haha idiot!
Dock synd för det finns dom tjejer som vill ha pengar och tror han verkligen är en fotograf. Hemsidan verka hur seriös som helst, men inte han!
Blää, nu ska jag sova! :D

KYYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0