fy hemska väder...



Som ni läste, så var det strålande solsken hos mig imorse och nu när jag satt på tåget påväg hem och kollade ut så såg jag som det small på rutorna av regnet..
Väl ute ur tåget skulle jag gå hemåt i världens ösregn med mina sommarskor och skinnjacka :(
Dyngsur... så ska kolla lite O.C. nu! :D

Skolrestaurangen i skolan gjorde ingen mat i en av våra matsaler ;s så fick bli utan lunch idag, så himla dåligt! Otrevliga mattanter, äcklig mat osv......
Får göra några mackor nu innan O.C.

KYYSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det fanns nog en anledning till att dom nt gjorde det juuu ! + att dem är himla trevliga om man är trevlig till dem och maten var super god ! prova va lite positiv nästa gång

2010-05-29 @ 09:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0