Väla centrum



Igår så kollade vi på eurovision song contest hos våra vänner efter maten! (:
Min favorit frankrike hamnade på en tolfte plats så jag var glad ändå! Men de tyska bidraget som vann var jättedåligt, inte min smak alls faktiskt ;p haha! Kanske en låt man måste höra flera gånger för att börja gilla den.

Idag blev det upp tidigt så körde vi till Helsingborg och skulle shoppa och sen vidare till Malmö, men jag hittade ingenting som vanligt.... Min pojkvän köpte en grymt cool iPod dockningsstation som var en pris, fanns i rosa och svart men givetvis tog han svart haha! ;p Hade jag också haft användning för en sån så hade jag lätt köpt den! :D

Har varit och firas morsdag nu på eftermiddagen, och är hemma igen så blir snart film med mamma!

KYYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0