underbar helg <3

i fredags var jag i malmö med mamma, som ni nog minns. Där handlade jag klänning halsduk och julklapparna klara "nästan". Kom hem kl 8 till Skurup, och då blev det idol med mamma :D yeey!
efter det kom robin och hämtade mig och kvällen spenderades ute med alla folk. en himla massa folk denna afton (; mer än vanligt, vilket var mycket trevligt, men kallt.
vakna på lördagen bredvid baby, så vi klädde på oss och körde till bl.a. höllviken. Bara åkte och åkte, Robin berätta lite om vad dom gjorde en sommar, så körde vi dit också(: Sen hem till mulle en sväng där limpan också var.Kom hem igen och då blevmdet duschen och sminka mig sen kom gästerna dit. Blev god mat, glass och massa filmer&snack. Sen åkte jag&baby till Gurra ,där det va lite krök.
massa folk, sen stack dom flesta och jag blev ensam tjej men det gick lika bra ;) Så vi drog till Stippes,malmö !!
Dennis&Gurra åkte med mig&baby sen åkte kalle,simon,micke, lill donky med Timmy, TREVLIGT (; kom hem 4...
vaknade på söndagen och klädde på mig sen ut och snacka massa med robins mamma när hon baka lussekatter, sen kom robin hem från jobbet och somnade bums ;p så jag fick in och väcka han så lämna han mig hemma.
jessica kom, och vi filma massa till vårt barnprogram!! ;D <3


dennis i bilen


gurra i bilen

xoxo /Celina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0