alone ;p ..

Nu har älskling nyss åkt hem, blev lite så sur för han sa att han skulle vara hos mig länge iochmed han är ledig imorgon men ändå körde han redan vid ..... 10 typ ?
iaf, så kom han ju redan vid 3 haha (aa ,hos mig har det inte hänt så mkt. Han har mest suttit vid datan och nördat sig, och då somnade jag! så fick en tupplur då också. skönt! Sen blev det givetvis mys (aa, väldigt mycket mys haha.
Kollade film när han stuckit, The Bachelor. Väldigt bra haha! ;D cool film.
sitter nu och lyssnar på musik och laddar hem lite nytt, men ahh vill ha den: hey rosalie! FUCKFUCKFUCK ;p
men nu ska jag nog snart sova? händer inte så mkt här, eller egentligen har jag "mycket" att göra, inte varit hemma/suttit vid datan på länge, eller någon dag ... igår blev det inte mkt ;p va ju i svedala hela tiden sen i trelleborg, sen idag va jag i trelleborg sen hade robinhjärtat datan ;p så blir att kolla dryga bilddagboken, lägga ut bilder, lunar och så.
Föresten? har ni sett min Lunarstorm Press ? ;D  blev hel nöjd med den haha! ni måste bara kolla in den, men ska fixa med bilder nu och smsa lite med marthina.

KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0