älskling, <3

Janstorp idag med lotta,mill&mamma ;D ganskla drygt för där är så mkt folk, men ume,grannen&pippi gjorde de skoj när dom underhöll ungarna med baddräckter och sånt. snyggt x) GRAUUUUWW!
iaf, så åkte mamma iväg till Svedala för hon ska på restaurang med hennes syskon och mormor. så jag satt här hemma helt ensam och käka en panpizza och kolla på en annan del av köping ;p
men älskling ska snart duscha sen drar han sig hit med film & godis (aa, äntligen! har varit så rastlös hela kvällen ohc bara dampat och haft mig, men nu kommern ågon och hälsar på mig. Den underbaraste också <3

1månad i förrgår, tiden går så snabbt!
- ah jag saknar vänskapen med dig.. vi sa ju i vått och torrt? .. du vet vem du är.

KYSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0