älskling, grr.

denna dagen har varit väldigt rolig, även om vi typ inte gjort ett skit ;p Lotta&fia kom och hämta mig&mamma, så körde vi til Ales stenar. blåste som fan och börja regna emellanåt =/ käka glass i ystad, godaste sorbet jag ätit asså! haha. Sen blev det en räkmacka vid en hamn också.
lite loppis också för den delen haha! 2 nya filmer, fast har sett dom ;D men bra att ha ibland kanske haha. ont i halsen som fan, både jag&fia somna när vi körde hemåt ifrån simrishamn, så ont i huvudet,halsen och allt.. Febern börja blomma =/ ....
jag la mig och sov 1 timme i sängen sen väckte älskling mig <3 mysigt! huvudet höll på att explodera.. usch så himla ont ...
iaf så blev det massa data och myys, det gillar vi starkt! Han stack nyss hem :( .. för han ska jobba ,men nu vet jag hans schema iaf! nästa vecka har du riktigt bra tider, men vemfan börjar inte jobba då? fuckfuckfuck ...sen där efter, så jobbar du lördag,söndag .. ahhh! men ihelgen så blir det hem till dig. jammiii <3
nej nu får jag sova, febern blommar, yrseln är tillbaka och halsen går inte att använda =/ (?)




KYSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0