älskling, + klydd.. haha!

Idag blev det då jobb halv 6 .... lite drygt att gå upp så tidigt men jag va pigg faktiskt! vaknade med var emellan ögonen så jag kunde inte öppna och se med dom .. skit ont och äckligt =/
Hann med mkt på jobbet så är snart klara, alltså kanske ledig på fredag? hoppas inte, jag vill ha mer pengar x) hah!
iaf, så kom älskling vid 2tiden, och då blev det mys,skitsnack och datan.
Matdags, och då skulle vi köra till Torgan för att käka lite, men bilen gick inte igång. PANIK! prova med allt som gick, ringde hans far men det gick inte.. så vi gick ner till Torgan, käka och sen gick vi hem igen.
Bilen står utanför mig nu, så Lars kom nyss och hämta honom. vi som skulle göra något imorgon iochmed det är 1månad, nu sket de sig. och inte ut oh köra eller något. vi får ragga upp någon älskling (; Får ju alltid åka med någon haha.
ska snart kolla ju Blue Water High (= ensam... vilket jag inte trodde menmen, sånt är livet. SKa nog beställa en tröja till? får se hur de bliir med de ;D bäst att hålla i pengarna.
ska nog en vända till pappa imorgon? jag får se, va ju en vecka sen sist, faktiskt. FFår ju se hur det ser ut i huset nu,
hörs kanske senare. sköt om er (=

KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0