böld, feber..

skrev aldrig här igår .. fast det ända jag gjorde va att ligga på soffa och kolla tv, somnade emellan åt, ibland bara 20minuter och ibland sov jag i 2 timmar. Det va min dag igår .. orkade itne göra något för febern va så hög.. & sen bölden va stor som fan så jag lever nu på Piggiln (: svalkar halsen och bara rinner ner, kanske går bort några kilon? I hope that.
min morbror ska prata med hans granne, som är storläkare i Norge. Om han kan fixa en operation nu till mig, för han fixade min kusins mandlar så.. får hoppas på de. gäller att ha tur. (yy
iaf, idag så ska jag inte göra så mkt, vad jag vet (?) kanske blir tat ligga hos lotta och sola med mamma, froda min böld så den blir ännu större, så vi åker in till akuten.. vill inte in nu, även om både mormor, min älskling och alla vill ha in mig där, men ni vet inte att man bara sitter där i ca 4 timmar, trött,febrig och sen händer de ingenting .. så är ystad lassarett nu förtiden .. kasst skit!
iaf, kanske blir att sova hos älskling ikväll? om jag mår lite bättre, eller imorgon? du har ju en sängkamrat nu en tid framöver så, marlan..
ajja, nu ska jag kolla bilddagboken en vända så hörs vi senare.
om jag orkar skriva då, rättare sagt.

KYSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0